četvrtak, 18. listopada 2012.

Сестра / Sestra <3





Драги моји, овај пост вам објављујем из кревета. Болесна сам. Јутрос сам се разболела, моја алергија ме напала, а тада моментално добијам температуру, и данас сам имала 39 степени :-(
Е сада пошто није лепо да сам пре 3 дана направила блог и одмах постајем нередовна са објавама, одлучила сам да данас објавим слике моје млађе сестре Миланке Миле, која има 15 година и жели да постане и она модна блогерка, али је је млада за то.Надам се да ће Вам се свидети, и надам се да ћете бити задовољни до сутра, јер би сутра требала бити боље, имам предавање које не смем да пропустим и ваљда ћу оздравити.


Dragi moji, ovaj post vam objavljujem iz kreveta. Bolesna sam. Jutros sam se razbolela, moja alergija me napala, a tada momentalno dobijam temperaturu, i danas sam imala 39 stepeni. :-(
E sada pošto nije lepo da sam prije 3 dana napravila blog i odmah postajem neredovna sa objavama, odlučila sam da danas objavim slike moje mlađe sestre Milanke Mile, koja ima 15 godina i želi da postane i ona modna blogerka, ali je je mlada za to. Nadam se da će Vam se svideti, i nadam se da ćete biti zadovoljni do sutra, jer bi sutra trebala biti bolje, imam predavanje koje ne smem da propustim i valjda ću ozdraviti.










Шаљем Вам пуно пољубаца. Уживајте! :-*
Šaljem Vam puno poljubaca. Uživajte! :-*






Мајица / Majica: Tally Weijl
Џемперчић / Džemperčić: Bershka
Хеланке / Helanke: New Yorker
Чизмице / Čizmice: Cube
Наруквице и прстен / Narukvice i prsten: Tally Weijl


Ваша Јана / Vaša Jana







2 komentara:

  1. Super su ove helanke tvojoj sesti. Hvala vam na divnom komentaru baš mi je drago da vam se dopada moj blog. Ljubim vas i želim ti da što pre ozdraviš ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno Ana. Moja sesta je bas srecna sto se tebi nesto njeno svidja, ti si njen uzor, eto tebe voli vise nego mene :-) Divna si Anice, samo tako nastavi. Ljubimo i mi tebe, bas ti hvala, ali evo i danas sam celi dan u krevetu. :-( <3

      Izbriši