srijeda, 17. listopada 2012.

Вечера са дечком / Večera sa dečkom <3




Ћао драги моји :-*
Желим да Вам се захвалим што ме подржавате у мојој одлуци да будем модна блогерка. Мени је мода све, и стварно обожавам да смишљам нове комбинације, да спајам неспојиво, и драго ми је што има Вас који су ми се јавили на мојој Фацебоок страници и писали ми да им се свиђа моја прва комбинација. Ево сада и друге комбинације.


Ćao dragi moji :-*
Želim da Vam se zahvalim što me podržavate u mojoj odluci da budem modna blogerka. Meni je moda sve, i stvarno obožavam da smišljam nove kombinacije, da spajam nespojivo, i drago mi je što ima Vas koji su mi se javili na mojoj Facebook stranici i pisali mi da im se sviđa moja prva kombinacija. Evo sada i druge kombinacije.









Данас је 2 године Лукине и моје везе. Идемо на вечеру, и мислим да је ово прави погодак за такву прилику. Комбинација је опуштена, али и помало свечана, због високих потпетица. Ово су ми једне од омиљених штикли које сам купила у Бечу.. Иако је ова вечера посебна, ја сам се ипак одлучила за нешто удобно. Морам да признам да мени баш не стоји елеганција, и управо то је разлог што вечерас нисам обукла хаљину, него панталоне. Шаљем Вам пољубац :-*

Danas je 2 godine Lukine i moje veze. Idemo na večeru, i mislim da je ovo pravi pogodak za takvu priliku. Kombinacija je opuštena, ali i pomalo svečana, zbog visokih potpetica. Ovo su mi jedne od omiljenih štikli koje sam kupila u Beču.. Iako je ova večera posebna, ja sam se ipak odlučila za nešto udobno. Moram da priznam da meni baš ne stoji elegancija, i upravo to je razlog što večeras nisam obukla haljinu, nego pantalone. Kiss :-*







Црна мајица / Crna majica: Zara
Сива мајица / Siva majica: New Yorker
Панталоне / Pantalone: Bershka (старе/stare)
Штикле / Štikle: Mia shoes
Наруквице / Narukvice: Tally Weijl


Ваша Јана / Vaša Jana

1 komentar:

  1. Zdravo, hoce li i u buducnosti biti ovakvih postova bez cele figure i lica ?
    Inace svidjaju mi se cipele :)

    OdgovoriIzbriši